Långpromis i duggregn

Publicerat: 2009-04-05 Kl: 21:51:12 | I kategori: Allmänt

Slapparsöndag!
Tog en ordentlig sovmorgon imorse. Jag klev upp samtidigt som P som hade jobbat natt och kommit hem och sovit 4 timmar. Vi klev upp elva båda två, pigga och fräscha. Åt en frunch och sen satte vi oss och kollade på lite resor. Att man alltid blir sugen att åka under vinterhalvåret. Så är det alltid. Vi har fått lite inspiration och så. Det är ju alltid bra. Jag har fått lite skolarbete gjort idag också. Efter middagen såg vi en film och sen tog vi en promis ner till stan. Gick först på Östermalm/Södermalm och sen ner till Hemköp i stan, men där var det stängt (de stänger 19.00) och när vi kommer till Ica Supermarket vid busstationen var även det stängt (stänger 18) så det fick bli Ica Nacksta. Blev en lång och trevlig promenad ikväll. Finns mycket fina hus på Öster/Södermalm som man kan få lite inspiration av. De är alltid kul! Det är mysigt att promenera här uppöver. :)

Nu ska jag ladda för kommande vecka!
Duscha, göra en inbakad fläta i luggen och sen packa väskan inför praktiken och göra i ordning matlådor. Har praktik mån-torsdag denna vecka! Sen blir det jobb till helgen.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Photoshop och Illustrator är det enda jag använder mig av :)

2009-04-05 @ 22:02:02
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0