HEJ SUNDSVALL!

Publicerat: 2009-04-16 Kl: 21:06:17 | I kategori: Resor
Stannade på Phonehouse i Sundsvall imorse och skaffade trådlöst internet så nu tänkte jag uppdatera er med lite bilder härifrån Åre.

På väg mot Åre..


Tog ett stopp i Östersund för lunch!



..Åkte vidare, stannade på Lundhags och sen åkte vi vidare mot Åre. Vi började resan med shopping.. Jag köpte en ny vårjacka, fast i blå färg! :)



Framme i stugan..


Vi tog en skotertur ner på isen






Blev tyvärr ingen fisk för varken mig eller Pontus. Men morfar fick tre stycken rödingar! :)
Nu ska vi mysa här i värmen i stugan och bara ta det lungt tillsammans med min mormor och morfar som också är här! :) Har fått hjälp med kortisonsprutan också, så nu hoppas jag att jag mår mycket bättre snart! :) Imorgon har vi inte planerat något speciellt, förutom att Pontus och morfar ska upp tidigt imorgonbitti för att fiska. Antar att de blir lite skoteråkning i skoterledern och så imorgon iallafall! :) Pontus har blivit sjuk så vi får se vad han orkar göra imorgon..  Förhoppningsvis blir han frisk snart igen! :) Fiska och skoteråkning orkar han alltid... även fast han skulle ha 40 graders feber ;P hehe

Såhär mycket snö var det sist vi var upp till stugan.. Stor skillnad!
Nu har också Morfar byggt klar gäststugan här.. Den vart jätte fin, både utvändigt och invändigt! :) Så ikväll ska vi sova i den! :)
image1008
Kommentarer
Postat av: mikaela

Vad du är supersnygg i den nya hårfärgen!

2009-04-19 @ 18:08:03
URL: http://mikkalainen.blogg.se/
Postat av: Magdalena

vikken mysig stuga =)

2009-04-23 @ 22:29:49
URL: http://magdalenaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0