7 september

Publicerat: 2008-09-07 Kl: 21:45:26 | I kategori: Allmänt


helgen som varit..
det har varit en välbehövlig ledighet i helgen!
i fredag tog jag, pontus och en kompis till honom en fika nere på stan. sen införskaffade jag mig lite nya höstkläder och så. och på fredagkväll var vi på 3-parsmiddag hos johanna och glenn! supertrevligt var det!! :)
..sen på lördagen gjorde jag och bella stans uteliv osäkert! träffade många gamla kändisar och vi hade super kul!! :)
sen idag har jag varit på ett pump pass och inte gjort så mycket mer. det vanliga, städa, laga mat, tvätta.. och ja.. allt de där som man behöver göra!

just nu är pontus på bio med sina kompisar och jag har precis varit och handlat mat.
tänkte överaska med goda räkmackor då han kommer hem. han kommer uppskatta det till 1000 och då är det alltid roligt att överaska! :D han älskar räkmackor.. och lika så jag! :P

imorgon är det skola igen och jag ser faktiskt fram emot den!
sen hoppas vi också att våra sista böcker kommer med posten imorgon.

hejhopp!
Kommentarer
Postat av: Ann

Tack! Ja det känns superbra!

2008-09-08 @ 16:23:44
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0