bil vs buss

Publicerat: 2008-09-21 Kl: 21:19:31 | I kategori: Allmänt

helgen har varit toppen här på östermalm!
vi har bara tagit det lungt hela helgen!! sett filmer, ätit gosaker och bara myst! :)

idag har vi båda jobbat. jag åkte buss till jobbet kl 10 imorse eftersom pontus började tidigare o slutade tidigare än mig. de var en stor upplevelse för mig som inte åkt buss på flera månader! jag kände mig lika less på att åka buss som jag gjorde alla tre år på gymnasiet. busschaffören körde som en galning, kändes som jag åkte runt hela västernorrland för att komma fram till timrå, chaffören tog för mycket betalt (jag är visst barn och inte ungdom) och det stank svett i hela bussen. jag är glad att vi har bil som verkligen inte stinker svett för de är bland den äckligaste lukten jag vet. hua! därimot är det ju behändigt att åka buss på vintern. då slipper man ju skrapa rutorna! så det är ju ett plus, men de kostar ungefär lika mycket att åka buss som bil tycker jag! jag skulle nog känna mig handikappad utan bil nu eftersom jag vant mig vid det, de är nog de bästa köpet jag gjort och att jag får dela den tillsammans med världens bästa sambo är ju också underbart! :) 

gud vilket tråkigt samtalsämne!
nu ska ni få läsa något ännu tråkigare.. 

imorgonbitti har vi seminarium och i fredags eftermiddag träffades våran grupp och gick igenom frågorna till imorgon! vi alla jobbar bra tillsammans så det kommer säkert gå galant! mitt livs första seminarium ska jag ha imorgon!!! Stort va!!! tänkte försöka läsa igenom det ikväll innan jag lägger mig!

nu ska jag göra lite kvällsfika och se på tv!

Kommentarer
Postat av: Petra

Tjenare vännen! Redo för utgång på fredag nu då? :) Puss

2008-09-23 @ 17:24:17
URL: http://peidjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0