8-12

Publicerat: 2008-09-11 Kl: 14:23:38 | I kategori: Allmänt
dagarna rullar på bra just nu.. skola mellan 8-12 ungefär och sen egen studietid resten av dagen som det kallas. igår var vi några som var på fotbollskväll nere på olearys, och de var trevligt! :) idag har vi haft lagstiftning föreläsning till elva och sedan tog vi en lunch innan det var dags att träffa våran grupp inför lördag. på lördag ska en del från klassen ut. det blir först mat på brandstationen och en massa tokigheter, och därefter verkar det bli kåren! :) innan middagen ska vi träffas på oskarsgatan för att få ihop ett bra "spex" som våran grupp sen ska visa upp. ja.. och även peppa med fördrink/ar! sen hörde jag att det blev ändringar med tjejutgången imorgon, att vi skulle flytta den till löning, och de går ju bra! :) ja.. så ser det ut!  :) ikväll ska jag och bella på ett baspass vad det nu är?.. sen har jag inte planerat något speciellt. tvättstugan kanske är ledig och sen är det ju idol! de blir finfint de!

nä nu ska jag kliva upp ur soffan och göra något roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0