20:43

Publicerat: 2008-09-02 Kl: 20:43:26 | I kategori: Allmänt
hemma från ett träningspass på friskis och svettis och ännu en dag är överstökad i pluggvärlden! lärde mig tyvärr inget nytt idag, informationen var samma som igår och den gick att läsa in på egen hand. dock har jag hämtat ut alla kort och betalat kåravgiften! :) imorgon hoppas jag att kursen sätter igång på riktigt för nu har det varit två sega informationsdagar, men de är ju ändå skönt förståss! sen imorgon ska vi på någonting som heter kårmässa på eftermiddagen.. ingen anning om vad det är, men gratis prylar och det bjuds på mat! idag har jag också beställt de sista böckerna(både nya och begagnade) som vi behöver i termin 1 och 2. (nån enstaka bok för T2 är dock kvar!).. ja, vad händer mer..

imorgon ska jag på stinas ljusparty.
det ska bli jätte trevligt! men före det måste jag hem till min familj och vattna blommorna. jag är nämnligen blomvakt denna vecka då dem är i kroatien och har inte varit där nu på ett par dagar...

såg på schemat nu på internet att vi har egen studietid både torsdag och fredag..
trodde vi bara hade det på fredag.. gruppindelning imorgon, ska bli intressant att se! :)

nä.. nu ska jag vara lite social och göra iordning gofika med varm choklad!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha nä.. blev typ 80 reserv eller nåt :P men det var ju 1200 som sökt så jag får känna mig nöjd med det ;) Jag körde på mitt andra handsval.. som egentligen var mitt förstahandsval från början.. PA (human resorce management) Första kursen är psykolog A dessutom så det blir kanon :) Jäävligt mycket fest bara.. men det lugnar sig väl nästa vecka :P Hur trivs du på sjuksköterske utbildningen hittills då? :)

2008-09-06 @ 00:46:30
URL: http://paandrasidanvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0