känner av paniken

Publicerat: 2008-09-16 Kl: 19:53:40 | I kategori: Allmänt
helgen gick som sagt fort och nu är det redan tisdag, jag har även hunnit jobbat en natt också! :) ..nu börjar man också bli lite småstressad till tentan som är om 2-3veckor! men jag har inte gjort någonting åt det än ännu heller, så jag ska egentligen inte säga något än. tänkte nöja mig med att plugga till seminariumet till att börja med, där kommer vi ju kunna få ett och annat tips av varandra inför tentan. har kollat på gamla tentor, och kommit fram till att de är sjukt svåra..  jaja! de är bara att kämpa!

snart ska pontus iväg på jobbet men först ska vi fika lite varmchoklad och en macka och sen ska jag krypa ner i soffan igen, tänkte ta en pluggpaus och kolla på idol, sen ska jag läsa en bok som kan vara bra att ha läst till seminariumet som vi ska ha nästa måndag. Seminariumet är dock inget jag gruvar mig för.. :) Imorgon har vi preparandakurs till läkemedelsräkningen och det behövs verkligen då jag varken är bra eller dålig på matte, perfekt för att få lite tillbaka blickar från matten från gymnasiet. sen väntar två långdagar på skolan både torsdag och fredag! :)


 
Kommentarer
Postat av: sanna

det är där de svåra kommer! Jag vill liksom så mycket. ganska blandat också. Jag vill jobba med barn och har därför funderat på "Barn- och ungdomspedagogik - förskola och förskoleklass" men sen gillar jag ju foto, design och så vidare så jag har funderat på "Grafisk design och kommunikation" också. kan liksom inte riktigt bestämma mig! :P men du pluggar väl nu va? :)

2008-09-19 @ 18:33:50
URL: http://sanbac.devote.se
Postat av: sanna

Okej! ja, jag kan tänka mig att det verkligen inte är samma sak som gymnasiet. Men som sagt, man får helt enkelt tänka på att man får jobba med det man vill efter man pluggat klart. Då är det ju helt klart värt det! :) Jag är nog mest inne på Barn och ungdomspedagogik med inriktning förskola och förskoleklass! :) så jag får väl se hur det blir med det!

2008-09-19 @ 20:50:43
URL: http://sanbac.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0