djupinlärning eller ytinlärning?

Publicerat: 2008-10-09 Kl: 17:21:16 | I kategori: Allmänt

...vi slutade skolan 15.00 idag men jag sitter fortfarande här i bibblan för att få någonting gjort! Vi har grymt mycket nu! Hela skelettet ska in i min hjärna, både det svenska ordet + latinska ordet. som ni kanske vet är vårt skelett uppbyggt av drygt 200 ben?! sen gäller det också att kunna musklerna vi har i kroppen.. och för att inte glömma celler, vävnader och huden! detta ska också pluggas in på en vecka! EN VECKA för allt detta har vi på oss?!?! Vi började med allt det här i måndags! egentligen borde jag känna av paniken, men jag orkar faktiskt inte. vi har examinationsseminarium på både torsdag och fredag. gäller bara att man klarar det så man slipper få frågor på tentan som vi ska ha om 3 veckor! jag får helt enkelt ta en sak i taget! imorgon blir det plugg hela dagen innan helgen kommer och då har jag inget planerat än. utgång säger stina, så de lutar nog åt de! ;)

m. intercostalis externa- ytter revbensmuskler. den kanske ni kan?




.. men inte jag!
än!

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh stackare! Jag kan en kroppsdel i alla fall, skalle - kranium.. :D Hoppas det kommer gå bra!

2008-10-09 @ 18:07:02
URL: http://peidjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0