:)

Publicerat: 2008-10-15 Kl: 22:22:35 | I kategori: Allmänt
tack för kommentaren i förra inlägget! skönt att höra att det inte är så farligt som man kanske tror det är med examinationsseminarium! :) skulle ju vara rätt pinsamt att inte kunna svara på frågorna som jag kommer få! idag har jag repetera min sammanfattning om cellen, vävnader och huden på 20 dataskrivna sidor! det är mycket som jag inte kan men samtidigt, kräver hon att vi ska kunna 60sidor i boken som är i A4 format utantill? jag har utgått från målen och förhoppningsvis räcker det! vi får allt se imorgon! annars då.. ikväll har jag och p varit ute på en riktig långpromis och när vi kom hem blev det en kopp varmchoklad med grädde framför oskyldigt dömd på tvn! :)

nu ska jag plocka lite här hemma innan det är dags att sova!
imorgon väntas en tidig uppstigning!

bjuder på lite bilder från förra vintern.. från min mapp på ponus dator!




julafton och min födelsedag

P fyller år om ungefär 1 månad, har ni några tips på en rolig, fin present? :)
Kommentarer
Postat av: superstajna

gör en brasillian ;)

2008-10-15 @ 22:53:49
Postat av: sanna

Tack så mycket :) Jag skrev lite fel, utbildningen ligger på 210hp, så 5 år ska jag inte behöva sitta i skolbänken, nej! ;) Hoppas verkligen jag kommer in! :)

2008-10-16 @ 14:35:41
URL: http://sallee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0