brunch!

Publicerat: 2008-10-05 Kl: 23:18:36 | I kategori: Allmänt

igår var det en av de roligaste utgångarna på länge! :) skulle kunna chansa på att vi var mellan 20-25 stycken här hemma först innan vi drog ner till kåren och svenssons! det var verkligen en lyckad utgång och jag hade super roligt!! :) taxin hämtade upp  mig och p vid kvart över fyra på max, så imorse blev det en ordentlig sovmorgon! :) idag har vi bara tagit det lungt hela dagen! rätt skönt det också ibland. till middag blev det pontus hemmagjorda köttfärsbiffar! Riktigt smaskens!! :) imorgon är det skola som gäller igen, och nytt tema! Anatomi och Fysologi! kommer nog bli intressant! :) Pontus ska jobba på stoppet på SCA, östrand den här veckan. han missar tre föreläsningar men det är sånt man får ta ibland! vem säger nej till en veckas jobb som ger nästan en månadslön?!  för engångs skull får jag hjälpa honom med skolan! ;) ta papper och berätta vad som hänt och skett på föreläsningarna! :) förra temat var det ju han som fick ha föreläsningar för mig, (även fast jag var på skolans föreläsningar) ;) hihi! iveckan har jag inte planerat något speciellt mer än att jag ska ut och äta med jobbet på tisdag, och det ska bli jätte kul! :)

har ni sett vilka fina brunch set jag köpt idag?
jag slog till på fyra stycken på en och samma gång! 
var lika bra det tyckte jag! :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0