min livs första tenta!

Publicerat: 2008-10-03 Kl: 23:42:42 | I kategori: Allmänt

idag har jag haft min värsta skrivar-kramp i armen någonsin!

min livs första tentan är nu avklarad! så nu kan jag koppla av.. men det är ändå ganska svårt att göra det då man diskuterar kring tentan. det bästa skulle vara om man fick veta om man klarade den eller måste börja plugga igen, på samma sak till en omtenta! jag hoppas verkligen jag slipper det, tyckte att jag fick mycket skrivit på tentan. satt från två till kvart över fem så något vettigt måste jag ju ha skrivit. jaja!

pontus satt inte kvar lika länge som mig utan han åkte hem medan jag skrev klart och hämtade mig sen.. och när han kommer och hämtar mig frågar han mig hur det gått, då svarade jag att de gick skapligt iallafall, och att jag skrev 15 sidor. då såg han chokad ut och var bekymrad över att han "bara" hade skrivit 7 sidor, han förstod verkligen inte vad jag hade skrivit då jag använt mig av 15 papper på 15 frågor. efter ett tag här hemma så frågade han mig, du skrev på både fram och baksida va? näää.. de gjorde jag inte svarade jag! då visade det sig att han trodde att jag hade skrivit 15 papper med text på både fram och baksida. han hade alltså gjort så, och fått ihop 14 sidor! det syndes att det lättnade för honom kan jag säga.. "Puuh, vart orolig där, trodde du hade skrivit 30 sidor sammanlagt".. eftersom han trodde jag skrivit på båda sidorna av papperna! vilken miss och vilken lättnad de vart för hans del. dock är det inte mängden som räknas utan kvaliten. och vart det någon kvalite i det jag skrev? det är den stora frågan som jag får svar på om 3 veckor! :)

ikväll har vi försökt kopplat av efter tentan! Stora bio-supen och bio!
maten var verkligen supergod, kyckling, klyftpotatis och barbiQ sås! efterrätt blev det chokladmouse! verkligen super gott! det blev självklart Patrik 1,5 som är så populär nu, och det förstår jag! den var verkligen jätte bra! :)



nu ska vi snart krypa ner!
imorgon ska jag på vosa loppis med farmor och pontus ska till åre över dagen! :)
bättre kan det nog inte bli!

oj vilket långt inlägg..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul att maten och allt var bra för er!! =oD

2008-10-04 @ 00:00:04
URL: http://jopa.blogg.se/
Postat av: Ann

Tycker du och Pontus verkar ha ett härligt förhållande där ni verkligen bryr er om varandra! Skönt att se!

2008-10-04 @ 20:37:17
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0