Ovanlig nyhet! ;)

Publicerat: 2008-10-29 Kl: 18:42:25 | I kategori: Allmänt
har inget roligt att skriva i bloggen idag, men det har jag ju inte haft på superlänge! :P allt handlar ju bara om skola.. skola..plugg och plugg.. men vilket fall som helst!! idag har jag enbart pluggat (OVANLIGT, jag vet!), och ätit har jag också hunnit med.. men inget annat. då jag går från datorn ser jag bara text.. ;P snacka om att vara helt inne i det man gör. har suttit på skolan sedan halv tio imorse till nu! har hunnit varit ute i birsta också och kopierat massa papper hos sarah medan pontus var och handlade mat! :) så nu är det bara att börja råplugga på allt vi suttit och nött och fått ihop i två veckors tid. nu blir det en promis och sen ska jag se på tv. och pluggpaus till imorgon! imorgon ska jag ju på KTC och träna blodtryck och puls. sen ska jag SPÅ mig med sarah på kvällskvisten! ska bli intressant att se vad spådamen säger.... :P har aldrig gjort det förrut!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0