mitt liv består just nu av..

Publicerat: 2008-10-21 Kl: 23:53:07 | I kategori: Allmänt
hu! det är superduper mycket som ska pluggas in nu! jag har gjort upp ett schema som jag tänkte försöka följa, dvs ett fullspäckat schema med plugg. har tenta om cirka tre veckor och måste se till att börja plugga i tid! ikväll har vi pluggat tre timmar så nu har vi kommit igång lite smått iallafall. vi ska ha tenta på: Nervsystemet (de är stort som tusan!), Sinnena(rätt lite, bara 30 sidor), Endokringa systemet, 30 sidor till... Temperaturreglering (super liten del, 10 sidor i boken, men ändå jobbig förståss), Cirkulationssystemet (rätt stort det också, 70 sidor ska pluggas in där), Respirationssystemet (Andas lungt,... 20 sidor till!), Matspjälkningssystemet (glöm inte äta då du pluggar... bara 60 sidor TILL.), Urinvägssystemet (glöm inte att dricka och kissa... 30 sidor till....) och sist men inte minst.. Klinisk kemi, dvs blodet på några tiotal sidor!

nu kanske ni förstår att det är tufft att vara student! jäkligt tufft! mycket som ska in på så kort tid! bluäää!

nu ska jag äta en macka med älgstek på, sen väntas sängen!
föreläsning tidigt imorgonbitti om urinvägssystemet!


ha det underbart!
Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0