min shoppingdag!

Publicerat: 2008-10-23 Kl: 21:02:31 | I kategori: Allmänt
idag blev det en ordentlig sovmorgon. pinsamt att säga hur länge så det är lika bra att inte skriva nått om det. hade iallafall ångest av att jag sovit bort bra många timmar på förmiddagen. vilket fall som helst så blev det två timmars plugg innan vi tog oss ner till stan. där strosade vi mellan gatorna och pontus shoppade loss som bara den. jag köpte enbart en lampa på ljuspunkten. och vi åt en god middag ute idag, Mmmums! och sen vart det birsta. där mötte jag upp mamma och maximilian och pontus åkte på timrå matchen. gjorde lite fynd, tre klänningar, hårprodukter, Vantar, tjocka strumpbyxor och örhängen! men INGA stövlar...

    
(föresten, ISSA! lervaxet ska utgå från sortimentet! tänkte på emil, påminn han om det! så att han köpa nu innan de tar slut överallt!! ;) )

sen fick jag ett brev idag, som jag hade glömt att jag skulle få! jag var med i en undersökning på glamour.se och fick som tack en mascara från ACO. perfekt att testa då min andra mascara är slut, som jag fick nyss av issa!! :)




nu väntas plugg...
Kommentarer
Postat av: Bella

Thank you honey, för tipset. Ska informera Emil! Jasså är mascaran redan slut:P Ta det lungt med plugget nu! Kramkram!

2008-10-23 @ 22:52:18
URL: http://isabelleaberg.blogg.se/
Postat av: Svar till Bella!

Lugn nu! mascaran jag fick av dig är precis öppnad!;) Hur mycket mascara tror du jag ha på mig? :O;P.. Tack, Desamma! Ring om du ska till skolan imorgon. själv tänkte jag sitta och nöta läsning i ett av grupprummen!:)

2008-10-23 @ 23:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0