kvällspaus!

Publicerat: 2008-10-22 Kl: 22:01:01 | I kategori: Allmänt
nu har vi nyss tagit en paus mitt i plugget! hemmagjord sub, med salami, rökt skinka, ost, gurka, isbergssallad, vitlöksdressing och feta ost! Mums! nu ska jag försöka dra mig igenom nervsystemet för sista gången för idag. satt på skolan 4 timmar efter våran föreläsning idag+ att det har blivit en hel del plugg hemma också. så nu är jag riktigt LESS på det här...



imorgon är det hemmastudier. förtjänar att sova ut imorgon, så det ska jag allt göra!
sen måste vi på en lampaffär och köpa en krok till ljuskronan i vardagsrummet så vi kan sätta upp den. lär bli en sväng till birsta också på kvällskvisten, är ute efter ett par skinnstövlar! men hittade dessa Skinnstövlar på Ellos för ynka 450kronor (ord.895kr) nu ikväll. ett fynd för att vara äkta skinn. funderar starkt på att beställa hem dem. har en rabattkod som gör att jag får 50% på valfri vara! men tänker ta en sväng först så jag inte hittar några andra då jag beställt dessa från ellos.
Zooma
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0