dagen före tenta!

Publicerat: 2008-10-02 Kl: 19:08:12 | I kategori: Allmänt
inte gjort ett dugg idag känns det som!
okej, vi har varit på ica maxi och handlat
men det är det ända!

nu är det hockey och sen idol!
och imorgon är det tenta!
vill ha den över nu, vill tänka på något annat!

ihelgen har jag inget planerat än.. tar det som de kommer! pontus ska till Åre på lördag med min morbror!
de ska göra det sista i gäststugan. mormor och morfar är redan där.  skulle varit roligt att se hur stugan vart, har bara sett "byggnadsbilder" på den än så länge men när det lugnat ner sig med allt här hemma med skolan och allt så ska vi nog åka upp! :) tänkte att pontus skulle få knäppa lite bilder på den ihelgen så jag får se hur den ser ut, nu när den är helt klar! :) den är förmodligen hur fin som helst!! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till i morgon. Jag vet att set kommer att gå bra. Kramizzz

2008-10-02 @ 19:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0