snart åker vi!

Publicerat: 2008-05-29 Kl: 11:46:12 | I kategori: Resor

mösspåtagningen igår var lyckad!
dock var jag så förkyld på kvällen att jag inte fick ut all glädje. jag var mest less eftersom jag åker till stockholm med tjejerna idag och VILL vara frisk! men jag hade ändå rätt trevligt, kul att träffa gamla godingar!

nu måste jag nog sätta gång med allt, om jag ska hinna med mig!

-packa det sista
-städa i garderoben, total kaos!
-köpa massa förkylningspreparat på apoteket/hälsokost
-handla tidningar
-duscha
-köpa schampo och balsam på trude i birsta
-äta en god middag med min lovely!

sen blir det en bussresa till sthlm, sen mot nattkvisten ska vi dra oss till arlanda för att ladda inför våran greklandstripp! flyget går tidigt imorgonbitti, 06.55.

slänger in ett inlägg på arlanda inatt!




image1157

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0