Mmm..

Publicerat: 2008-05-06 Kl: 20:13:23 | I kategori: Allmänt
nu, äntligen ska jag snart äta. jag har haft ångest idag för två uppgifter så jag kunde bara inte vänta med dem. det första jag gjorde när jag kom hem idag var att sätta mig vid köksbordet framför min bärbara och där har jag suttit tills nu, dvs från klockan halv fyra till åtta. så nu är jag verkligen super hungrig. P är på väg hem från träningen så nu ska jag fixa fram något riktigt gott för det är jag värd, p är nog inte lika hungig men bjuder jag på något gott så brukar han aldrig säga nej. jag har bara fått ihop två halvklara arbeten. jag har gjort en pluggplan den här veckan

imorgon ska jag plugga 3 timmar
och på torsdag ska jag plugga i 2 timmar
sen blir det jobb på fredag efter skolan och hela helgen lång! :)

nä.. det känns bra att kämpa för då känner mig mer värd studentresan! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0