livet är hårt

Publicerat: 2008-05-07 Kl: 22:34:00 | I kategori: Allmänt
barnmorskorna har varit och jag är fortfarande inte klar med min uppsats.
jag kommer förmodligen sitta här till imorgon. nä, men jag har som mål att vara klar till 00.00.

jag tror jag kan alla läkemedel i hela fass databas nu också.
jag har suttit och letat ett läkemedel som jag inte kommer ihåg namnet på och måste ha med i min uppsats.
det är riktigt illa. vi har hjälpts åt, både jag och p! men jag kommer fasen inte på vad det heter. nä, nu ska jag glömma det och forsätta med bemötande kring missbruk.

imorgon har jag en plan som säger att jag ska till skolan, sen träna, äta och plugga.

image1101

jag tänkte göra min mormor och morfar glad nu,
p håller på att fixa en skiva med alla 200 bilder från festen som ni ska få :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0