jönköping nästa

Publicerat: 2008-05-13 Kl: 21:13:12 | I kategori: Allmänt

har jag precis kommit hem från farmor och farfar! har varit och hämtat studentklänningen som farmor sytt till mig. jag vart jätte nöjd, den är superfin! :) sen har jag också varit hos mormor och morfar och lämnat en skiva som pontus fixat till dem, med alla bilder från morfars 60 års kalas! :)

nu ska jag börja packa. jag har massor jag behöver packa så det ska bli kul att se hur mycket jag får ner i min lilla shopping-resväska! :)

ja, annars då..
imorgon ska jag först hämta bussen och sen åker vi till jönköping, så det blir mycket att köra. 70 mil men vi är 3 chafförer så det blir bra! :) vi kommer ha super kul, vi ska heja på issa och petra som ska tävla i omvårdnads SM och det kommer vara massvis med yrken som ska tävla så det ska bli superkul att se olika tävlingar!

http://www.yss.se/

nu ska jag börja packa och städa lite här hemma.. :)
håll tummarna för issa och petra!


image1103


har lagt över bilder från kameran nu, detta är bilder från sista april..
lägger in fler när jag kommer hem..

tjaaaarå!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas att du får det bra i Jönköping nu då, trots allt strul som varit.. Men du får koppla bort det nu och ha kul.. =) Hejja på Bella och Petra från mig också=D Kramisar

2008-05-13 @ 21:18:04
URL: http://www.jopa.blogg.se
Postat av: sandra

lycka till :D

2008-05-16 @ 00:21:59
URL: http://sandraferm.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0