In

Publicerat: 2008-05-23 Kl: 16:24:34 | I kategori: Allmänt
imorse vaknade jag av att mamma och maximilian stod och knackade på dörren. dem ville att jag skulle följa med på stan och titta lite, samt äta lunch med dem. jag tvekade först men eftersom pontus hade lagt i två maskiner kl sju då han slutade jobbet så kände jag att jag kommit en bit på väg och följde med dem ner till stan en stund.

idag slog jag till på stort!
köpte skor till både mig och pontus.
samt två linnen jag ska ha med mig till grekland!

väl hemma så forsatte jag att tvätta.
nu är det bara stykningen kvar men det ska pontus sköta!
ikväll ska jag och p på fotboll och därefter måste jag plugga.. hela nattenlång!

imorgon och på söndag jobbar jag långdag. dvs 8-21! :)

om en vecka är vi i grekland!!
underbart!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Båda skorna var supersnygga! Vilket klipp!

2008-05-24 @ 08:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0