FRI!

Publicerat: 2008-05-21 Kl: 15:28:48 | I kategori: Allmänt
nu känner jag mig fri! fri fri fri!!
har lämnat in det sista i yrkesämnena, dvs psykiatri, omvårdnad och social omsorg! fick tillbaka mina arbeten idag och jag är överlycklig för betyget! det lönar sig att kämpa in i det sista! :)

idag ska jag ut till mormor och morfar och planera lite saker till studenten.
nu är det inte långt kvar tills jag åker på studentresa så det är bäst att få allt fixat och klart innan vi åker.

har enbart två saker kvar att göra i skolan, sen är allt KLART! :)
- redovisa svenskan imorgon
- lämna in en uppgift i samhälle på måndag

nu ska jag sätta på potatisen och steka på lite bacon och ägg innan vi ska bege oss ut till timrå

image1140
Kommentarer
Postat av: Mamma

Men va fiiin du är på koret gumman!! Kramizzz

2008-05-21 @ 20:37:23
Postat av: stina

BRA JOBBAT =)

2008-05-21 @ 23:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0