birsta

Publicerat: 2008-05-22 Kl: 19:57:05 | I kategori: Allmänt
livet är underbart och allt går precis som jag vill just nu..
det mesta är över nu i skolan, har enbart en uppgift kvar att göra!
och den tänkte jag göra ikväll då pontus har åkt och jobbat på psyk.

idag har jag och pontus varit på birsta city och spanat på lite nya fräscha kläder inför sommaren. kom hem med fyra påsar och en ny outfit till min herre.

imorgon är jag helt ledig från skolan så då ska jag hålla mig i tvättstugan hela dagen.. inte det roligaste, men ett måste om man vill ha rena kläder utomlands.

nu ska vi göra lite fika innan min darlo åker och jobbar
Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!
Kanske du vill följa med mamsen och lillebrollan på en stadsrunda i morgon? Hör av mig imorn, ska sova nu...Natti natti

2008-05-22 @ 21:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0