ångest

Publicerat: 2008-05-08 Kl: 23:47:54 | I kategori: Allmänt

jag blir aldrig klar med min uppsats. jag trodde att jag skulle få mer gjort idag än vad jag fått. jag valde att åka på birsta idag istället för att plugga och då får jag skylla mig själv. som det ser ut nu så har jag lagt ner 9 timmar på denna inlämning. just nu sitter jag och väntar på att p ska komma hem från övik, han har varit och spelat match, och även gjort mål! :) (nu blir glenn väldigt GLAD! han har med pontus i något lag på internet och då får man poäng om personen gör mål) jaja, jag ska strax krypa ner i sängen och träna på projektredovisningen som ska vara imorgon. nu är det supermycket, men jag måste orka den sista biten av skolan! så är det bara!

jag har iallafall tagit beslutet om att jag måste plugga efter jobbet på söndag för då slutar jag 18 och då har jag som mål att få klart hela min uppsats! jag hoppas verkligen att jag lyckas med det!

på måndag ska alla fördjupningar och restuppgifter vara inlämnade. jag har ingen restuppgifter att göra men däremot måste jag göra en fördjupning för att  förhoppningsvis nå upp till betyget jag vill nå i kursen. betygen är viktig då man ska söka in på högskola.. som ni vet


äh, vilket tråkigt och tjatigt inlägg det här vart.
bläääää..

imorgon får jag iallafall jobba och det tycker jag är roligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0