utgång

Publicerat: 2008-03-23 Kl: 14:42:26 | I kategori: Allmänt
igårkväll tog vi oss ett snabbt beslut efter middagen i timrå. UTGÅNG!
så det vart att försöka ragga upp någon partypingla för min del.
sandra vart det villiga! vi hade super trevligt!
vi var först hemma hos oss och fixade oss och sen drog vi vidare..
först till skönsmon och sen till stan på fest.. sen vart det stadshuset!

det var faktiskt super kul ute igår!
kvällen får en tia!

nu ska jag slå in en påskpresent innan vi ska göra oss klar för att åka till mormor och morfar på middag i söråker! sen ska jag och p spela bingolotto! haha, ja! vi har inget bättre för oss ikväll! ;)


jag                 och                  sandra


påskpresenteeeer till släkt, familj, syskon m fl.
Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: det ska man göra sörru :D

2008-03-24 @ 16:19:15
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anna Källman

hoppas ni hade kul och vann en massa på bingolotto ;)

2008-03-24 @ 19:16:04
URL: http://annakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0