Present till mig! :O

Publicerat: 2008-03-27 Kl: 19:08:02 | I kategori: Allmänt
Idag har Pontus slagit till på stort.
Jag har nämnligen fått en bärbardator med väska och mus idag. Vilken överaskning.. :O
Vi har precis installerat allt så nu funkar den perfekt!
Jag är världens lyckligaste, precis som alltid! :)

nu ska jag dra på mig min nya pyjamas som jag köpt och ska ha på jobbet egentligen. och sen ska jag göra iordning Gino tills P kommer hem från träningen. Det är en av hans bästa efterrätter så det kommer han verkligen uppskatta!

Jag har världens underbaraste, snällaste och omtänksamaste sambo! :)
Jag älskar han superduper mycket!


Kommentarer
Postat av: Mamma

vill gärna se ett kort på dig i din nya rosa fina flanell pyjamas :-)

2008-03-27 @ 19:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0