högskola?

Publicerat: 2008-03-25 Kl: 16:59:44 | I kategori: Allmänt
nu är det dags att söka högskola och det är TOTAL kaos i mitt huvud!

det här med högskola är ett jobbigt beslut. jag har hela tiden varit HELT säker på att jag ska läsa vidare men nä.. nu är det kaos i mitt huvud och det har det varit den senaste tiden. jag har pluggat i hela mitt liv och nu när man väl får bestämma över skolan helt själv. då ska jag alltså välja att plugga ännu mer? det känns otroligt tungt. ja.. det här är ett stort beslut!

vilket fall som helst så måste jag söka.. ifall jag inte har något jobb till hösten
ska söka sjuksköterskeprogrammet, tre olika skolor/städer (Mittuniversitetet ,Karolinska Institutetet och Umeå universitetet) sen ..sjukgymnastprogrammet och socionomprogrammet i Umeå, tror jag!

ojoj. vart/hur ska detta sluta?
jag vill inte...
Kommentarer
Postat av: Mamma

Gokväll!
Sök först och ta ett beslut utefter det...kan kännas annorlunda då. Kram.

2008-03-25 @ 21:10:15
Postat av: Anna

Vet inte om du vet det redan? men tänk på att om du kommer in på ditt förstaval så går automatiskt dom andra valen bort.. därför det är så viktigt vad man väljer som prio 1!

2008-03-25 @ 21:46:12
URL: http://paandrasidanvenus.blogg.se
Postat av: Anna

haha ja just det.. det hade jag glömt ;) Jag tycker det låter som en bra plan ;)

2008-03-26 @ 11:10:18
URL: http://paandrasidanvenus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0