voodoo

Publicerat: 2008-06-10 Kl: 15:51:30 | I kategori: Allmänt
idag har jag hunnit med myycket!
regnig vagantdag på vesthagen, stadstripp+lunch med pontus, handlat och nu ska vi strax åka ut till timrå, för att lämna lite småsaker osv. ikväll är det fotboll som gäller, vi är bortbjuden till en barndomsvän till p. därefter måste jag hem och göra iordning saker och ting tills imorgon. jag måste bestämma mig för vilken av mina två klänningar jag ska ha! :)

ja.. just det!
idag köpte vi, eller JAG en voodoo gubbe till vårt kök på living! :)




nä.. nu ska jag leta fram en kjol jag lånat av mamis och sen ska vi åka!
håller tummarna för att det blir fint väder imorgon! :)
Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fint det blev.. Svart tycker jag också är skit snyggt!! =D

2008-06-10 @ 21:05:19
URL: http://jopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0