midsommar!

Publicerat: 2008-06-22 Kl: 00:00:33 | I kategori: Allmänt


hej!

nu har jag jobbat klart mina 24h i midsommarhelgen! :) igår blev det trevligheter innan jag åkte och jobbade så jag fick god mat i min mage innan jobbet kl 20. just nu sitter jag och isabelle här och kollar på resor. grabbarna är och fiskar och kommer snart hem. vet inte om vi har bestämmt oss eller inte för att grilla när dem kommer hem. det återstår att se.. :) innan grabbarna åkte såg vi filmen glasdjävulen med irene huss! den var skapligt bra! :) den här natten ska vi inte sova hos isabelle och emil som vi gjorde sist då vi var och fiskade.. för imorgon är det tvätt och städ-dag, vilket betyder att det blir en tidig uppstigning! :)


jag är väl informerad om att jag fått massvis med sms ihelgen. jag har inte kunnat svarat er på grund av att jag lånat ut min mobil till min kära sambo som tappat sin mobil i vattnet, igen! denna gång hittade han inte igen den! Men idag har jag fått tillbaka min mobil! Hoppas att ni haft en trevlig midsommar allihopa!! :)

hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0