meningslöst kan man ju säga

Publicerat: 2008-06-30 Kl: 00:02:00 | I kategori: Allmänt
då var vi hemma igen! :) vi har haft det superbra i stugan och vädret har varit skapligt! tyvärr ingen sommarvärme men vi har haft det bra ändå! vi har målat, fiskat, grillat. mm.

nu är det måndag igen och då är det förstås jobb som gäller! :)
såhär ser min vecka ut:

måndag, dygnspass. börjar 14
tisdag, går av 15.
onsdag, heldag 12h
torsdag ledig
fredag, heldag 12h
lördag och söndag ledig!

inte allt för mycket jobb om ni frågar mig. gatufesten sätter igång och vi ska enbart gå en dag. pontus jobbar 9.30-21 varje dag denna vecka. mördarvecka som  han kallar den. ha!

jaja, nu ska jag ta och krypa ner så jag kommer upp i tid imorgon.
tänkte hinna med och stryka lite tvätt innan jag åker och jobbar.... vill grina bara jag tänker på det. jobbigt och tråkigt är vad det är! gud vilket meningslöst inlägg, aja godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men va fin du blev på korten!! Kramiz

2008-06-30 @ 15:31:13
Postat av: Matilda

vilken söt bild :)

2008-07-16 @ 13:14:27
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0