greece

Publicerat: 2008-06-01 Kl: 21:22:09 | I kategori: Resor
tankte skicka en halsning till mormor och morfar som laser min blogg och som jag vet undrar hur vi har det. allt toppen och vi har det jatte trevligt tillsammans! vi solar, badar, ater, dricker drinkar, besoker olika utestallen, tar en runda pa stan da och da.. precis som ni sager mormor och morfar, grekland ar underbart fint! hit borde vi alla aka da mormor fyller 60 om ett par ar! :)

nu ska jag avrunda mitt samtal har med pontus och mamma!

hoppas att allt ar bra med er dar hemma! :)

ni kan aven folja de andra tjejernas bloggar
jopa.blogg.se
isabelleaberg.blogg.se
peidjo.blogg.se

nu ska vi dra oss bort mot centrum igen!
heida!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0