Gatufesten är över för i år

Publicerat: 2008-07-06 Kl: 21:51:50 | I kategori: Allmänt

då var det söndag igen då och årets gatufest är över. gårdagen var kanon, trevligt sällskap och trevlig stämning! efter midnatt tog vi oss en langos och cyklade hem. väl hemma var det bara att krypa ner och imorse tog jag mig en ordentlig sovmorgon till halv tolv, medan pontus åkte och jobbade 9.30! idag har jag varit hos faster och hennes familj och grillat. supermysigt! :) nu har precis pontus kommit hem från jobbet så nu ska vi umgås lite och sen ladda om batterierna för veckan som kommer.. pontus åker till stugan i tre dagar och jag jobbar två 24h pass! :)

byebye!


21/8- Kreta, Sunwing Resort Makrigialos! Ska bli underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0