dröm och verklighet?

Publicerat: 2008-01-02 Kl: 00:54:55 | I kategori: Allmänt

Bella är framme i thailand NUU!.. själv sitter jag och spanar och drömmer mig bort till maldiverna på ving. ja, jag drömmmmmer! :) jag vill också åka till värmen.. men STUDENTRESA 2008 blir näääästa utomlandsresa för mig tror jag. om det inte blir någon impulsresa då. :) Blir iallafall Åre i februari, i repris fast med fler folk! är dock inte VM denna gång! men det ska bli minst lika kul! :) nu är ju alla 18 också.. det är ett stort + för då slipper issa dissa afterskikvällarna! ;)

en liten hälsning till min mormor och morfar som läser min blogg. Dem som ska med till Åre uppskattar att ni byggt stugor där! :D nu kan du känna dig stolt morfar! ;) du har byggt stugorna på rätt plats! :D hihi

HA EN BRA RESA ISABELLE OCH EMIL! :)
sola åt mig med! ;)

föresten bella, glöm inte uppdatera din blogg under resan!! :)


ÅRE -05

ÅRE-06

ÅRE-06 igen!


ÅRE-07

Kommentarer
Postat av: matilda

fina bilder :)

2008-01-02 @ 01:29:16
URL: http://mahuldan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0