5 påsar för mycket

Publicerat: 2008-01-14 Kl: 20:47:58 | I kategori: Allmänt
idag har jag och johanna varit på en shoppingtur! skulle kunna säga att de vart fem påsar för mycket. shoppade lite reafynd på living till nästa jul! jag älskar allt som är i SIA och cult-serien! :) sen blev det två tröjor. en från zara och en från jc.

vad har jag gjort ikväll då?
ja, jag har istortsätt bara pluggat. tänkte ta lite ny energi nu och försöka bli klar tills pontus kommer hem från inomhusligan klockan halv tio. han skulle stanna på ica och köpa lite frukter så vi kan göra en god fruktsallad till kvällsfika! ;) efter tre pluggningstimmar så kommer det nog sitta fint!  :)

                

jag måste säga att ni är dålig på att ge kommentarer. det är bara mamma och johanna som verkar orka! ;)
jag borde egentligen inte yttra mig eftersom jag också är dålig på det! :P
Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha.. 5 påsar för mycket... Den gillade jag;P

2008-01-14 @ 21:25:53
URL: http://www.jopa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0