tisdag klockan 22.05

Publicerat: 2008-02-19 Kl: 22:05:15 | I kategori: Allmänt

idag var det som sagt Nolia mässan. precis som jag skrev igår så vart det en massa information och en massa gratis prylar. dem som känner mig väl vet att jag tycker om pennor. jag är en penntjuv! vilket fall som helst så fick jag en massa pennor idag så nu kan jag förnya pennlådan här hemma! :) dagen på Nordic var väl helt okej. en massa information som dem kastade över mig. vad ska jag bli? vart ska jag plugga? vart ska jag bo? efter den här dagen så är det dessa frågor jag funderar över. jag är ganska säker på vad jag vill. men inte hundra. det kanske skulle vara kul att förnya sig lite, kanske plugga på annan ort? aja, det där får jag se efter sommaren. ska iallafall söka flera utbildningar och till olika städer nu i vår så får se vart man kommer in.

kvällen har jag spenderat med isabelle på ikea. jag gjorde inte allt för mycket fynd men några påsar kom jag hem med iallafall. 1 påse från living, 1 från kicks, 1 från monki, 4 från willys och + en ny hink m. mopp!

nu ska jag sätta mig framför tv:n och glo i katalogerna som jag fick idag
hoppas att jag hittar något intressant!


  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Blir nog en rolig dag imorgon...)=

2008-02-20 @ 19:18:30
URL: http://www.jopa.blogg.se
Postat av: Johanna

=)

2008-02-20 @ 19:18:46
URL: http://www.jopa.blogg.se
Postat av: Johanna

;P

2008-02-20 @ 19:19:00
URL: http://www.jopa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0