sidsjön

Publicerat: 2008-02-21 Kl: 18:34:13 | I kategori: Allmänt
idag har vi som sagt haft friluftsdag i sidsjön! vi tog först en promis och sen grillade vi korv! jätte trevligt! :) jag har kommit fram till att nu har jag fått en anledning till att köpa nya skor. jag frös i mina mockadojor så det bara skrek om fötterna så mitt nästa köp blir nog ett par riktiga kängor!

efter friluftsdagen åkte jag och pontus ut till birsta. handlade lite småsaker på IKEA och sen vart det en snabb sväng på Team Sportia. Nu har vi fått oss lite tacotårta i magen så nu blir det träning för oss båda!

Kommentarer
Postat av: jag

var det hundträff ni var på eller?! haha

2008-02-24 @ 16:40:17
Postat av: jag

var det hundträff ni var på eller?! haha

2008-02-24 @ 16:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0