ny i håret

Publicerat: 2008-02-14 Kl: 16:31:35 | I kategori: Allmänt
idag har jag varit på jess och gjort mig fin i håret. jag vart väldigt nöjd måste jag säga! :)
för er som är intresserad så lägger jag ut bild! :)


idag är det ju också alla hjärtans dag! :)
jag och pontus tänkte inte göra något stort av den här dagen, utan bara ta vara på tiden som vi alltid gör! :) vi ska också ut och äta efter hans träning. vi har bokat bort på victoria! :) hoppas de blir smaskens!!


jag skänker en tanke till dem som sitter alldeles själv och inte har någon att fira alla hjärtans dag med. ingen bostad, inga vänner, ingen mat.. jag tycker faktiskt att alla hjärtans dag är lite överskattat! jag tycker man ska vara omtänksam, snäll och kärleksfull varje dag och inte bara på alla hjärtans dag! :)

image927
Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fin färgen blev.. Men man ser ju inte din frisyr=( aja.. Jag får väl vänta tills imorgon...=) Kram

2008-02-14 @ 17:01:53
URL: http://www.jopa.blogg.se
Postat av: Emelie

De är meningen att du ska få se imorgon! :)

2008-02-14 @ 18:28:33
Postat av: Cicci

Tack för tipset om böckerna!
Hoppas du har den trevlig alla hjärtans dag! :)

2008-02-14 @ 20:34:40
URL: http://c1cc1.blogg.se
Postat av: Mamma

blev ju riktigt fint de där! Ni kan väll komma hem nåt i helgen så man kan ta en närmare inspektion....Ha de så gott på denna Alla hjärtans dag. Kramiz

2008-02-14 @ 21:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0