huvudvärk

Publicerat: 2008-02-25 Kl: 18:47:53 | I kategori: Allmänt
jag har ont i huvudet. fruktansvärd HUVUDVÄRK! jag har aldrig tidigare haft huvudvärk i 3 dagar. det är något som är fel! jag tror att det beror på sömnen så nu måste jag lägga mig tidigt i några dagar för att se om jag blir bättre.

nu är den första skoldagen den här veckan över. idag hade också isabelle ett spinningpass som jag gick på. jag kunde tyvärr inte följa programmet helt och hållet pga av min huvuvärk. mitt huvud pallade inte snabba vändningar och absolut inte running. jag hoppas att huvudvärken går över så jag kan gå på passet på onsdag för då har hon ett pass till.

ikväll tänkte jag baka lite matbröd! så ikväll blir pontus serverad gofika efter träningen. jag tänkte göra riktigt goda mackor med skinka, ost, gurka, tomat och paprika på. varmchoklad också! Mmmmums!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh.. Det lät smaskens det...=) Har huvudvärken gott över än då? Kram

2008-02-25 @ 19:53:50
URL: http://www.jopa.blogg.se
Postat av: Mamma

Hej gumman!
Jag tror att de bästa vore om du hoppar i säng och sover....tror att du behöver det. Kramiz

2008-02-25 @ 20:05:38
Postat av: issa

Du är välkommen imorgon!

2008-02-26 @ 16:47:17
URL: http://isabelleaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0