En bra dag

Publicerat: 2008-02-28 Kl: 17:42:04 | I kategori: Allmänt
idag är jag lycklig!

först ringde expert och sa att min mobil var lagad så jag kunde hämta den och lämna tillbaka den superstora tegelstenen jag fått låna av dem.

..sen fick jag klartecken om jobb i sommar. så nu kan jag släppa det en stund. känns ändå bra att jag ska börja min inskolning redan på tisdag för då får jag känna på hur det kommer vara i sommar. även issa ska börja inskolas då. nu är det bara johanna kvar som vi håller tummarna för! hoppas! vi får väl se hur det går, men jag tror inte det ska vara några problem. det ska bli intressant att sätta allt det jag läst på plats i akuta situationer! :)

nu ska jag snart dra på mig täckbyxorna och jackan för att ta en promenad på södermalm/bort till vesthagen där Johanna och Glenn är.. Pontus har DM match där ikväll som vi ska kika på.  20.00 mot Alnö.
Kommentarer
Postat av: Mamma

Är så glad för din skull gumman! Kram på dig och hälsa Pontus.

2008-02-28 @ 22:03:28
Postat av: mammsen

OJ vilken fin blogg du har!

2008-02-29 @ 18:40:38
Postat av: Johanna

Hoppas du blir nöjd nu;)

2008-03-02 @ 12:57:42
URL: http://www.jopa.blogg.se
Postat av: Johanna

Ok.. Vad bra... Jadu vi har inte gjort så mycket.. Vad gör ni då?
Men jag ska bara ändra här på komentarerna.. För du ser ju att texten är liten...;) Kram, kram

2008-03-03 @ 21:19:35
URL: http://www.jopa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0