0 motiverad

Publicerat: 2008-02-20 Kl: 22:27:22 | I kategori: Allmänt
idag är det verkligen en sån här dag då jag är/varit 0 motiverad. morgonen började med att det kom två fullsatta bussar som inte tog upp mig så då fick jag så lov att ta bilen till skolan. idag har vi haft redovisning för ettorna. gick bra! :) efter skoldagen stod jag tillsammans med bella och johanna och väntade på bussen. piff sa det, jag har ju bilen på skolparkeringen! ja, så var det! jag glömde alltså bort att jag hade tagit bilen till skolan.  tur att jag inte klev på bussen. då hade det blivit jobbigt! snacka om att man är yr och har tusen tankar i huvudet!

när jag väl var hemma gjorde jag iordning mat och rensade alltialloskåpet!
ikväll har jag bara tagit det lungt. P kom hem med ingredienser till Gino idag efter träningen! så ikväll har han bjudit mig på det + vindruvor!

nu: duschen och sen hoppa ner i en nybäddad säng!
imorgon är det friluftsdag. grilla korv i sidjön blir det för min del.
sen ska vi ut till birsta och kolla på en ny mobil till P+ att han ska hämta ut ett par fotbollspjuks!


image974
Kommentarer
Postat av: Johanna

Nyduschad + renbäddad säng.. hmm.. Kan bara sluta på ett sätt ;)

2008-02-20 @ 22:43:09
URL: http://www.jopa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0