.. de här är sånt som händer!

Publicerat: 2008-12-31 Kl: 18:07:58 | I kategori: Allmänt
ja, då har jag precis ätit min livs första nyårsmiddag själv!
Pontus har jobbat hela dagen, han skulle sluta klockan fem idag..
så jag hade precis gjort klar maten till tio över fem och då ringer Pontus och säger nedstämt:
-hej gumman! Jag blir lite sen för jag måste invänta ambulans.. Jag ringer dig om ett tag igen, har bråttomt nu! puss!

fick sms om att det skulle bli långdraget.. och att jag blev tvungen att äta för det där kunde ta flera timmar innan han slutade.. nu ringde han nyss igen..  nu måste han jobba över och åka med in till sjukhuset. så ikväll klockan nio, ifall han blir avlöst så kan vi fira nyårsafton!

det här får man räkna med, det här är sånt som händer, framförallt när man jobbar inom detta! detta kanske var mening... att han skulle sluta år 2008 med att ställa upp och hjälpa någon! :)

nä, nu ska jag ställa in efterrätten i kylskåpet och dra på mig lite festmake up!
Hoppas ni får en trevlig nyårsafton för det ska jag ha! :)

nu när jag har tid kan jag ju passa på och bjuda på en bild på vad jag sminkar mig med idag..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0