nu kör vi volvo v50 ett tag!

Publicerat: 2008-12-02 Kl: 23:14:32 | I kategori: Allmänt
Tjohej på er! många nyfikna läsare ser jag, min statistik här på bloggen bara ökar och ökar! KUL :)

idag har det hänt mycket..
- fått ganska mycket gjort i pluggväg..
- lämnat in våran bil på service på volvo igen
- hämtat ut lånebil på volvo
- ätit en sallad till middag på charm i birsta
..och jag skulle köpa en almenacka i birsta.. men tro på fasen att alla börjar att gälla från och med januari 09? så nu får jag väll ta och göra en egengjord personlig almenacka då! ;) för jag funkar inte utan almenacka!
- varit och solat med mamma, linnea och elin
- varit hos min familj medan P haft träning på ncc-hallen

bilen känns rolig att köra. dock inte lika skön som våran, jag är lite ovan tror jag..
men helt klart kul att testa något nytt. behändig familjebil är det, så den är rätt stor för två personer.. får hoppas att vi har den i ihelgen, så man kan passa på att handla julklappar och använda det stora utrymmet där bak! ;) inte för att vi har så litet utrymme i våran bil men ändå! ;)

nu blir det lite kvällsfika innan vi ska sooova!
imorgon blir det samma vanliga..
Plugg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0