Birsta=Kaos!

Publicerat: 2008-12-20 Kl: 19:30:58 | I kategori: Allmänt
igår ryckte jag in på jobbet med kort varsell på kvällskvisten, var meningen att vi skulle strosa runt på birsta och försöka hitta de sista julklapparna men det blev idag istället. blev storstädning istället direkt efter skolan igår och idag då jag slutade åkte jag hem, hämtade upp P och sen åkte vi ut på birsta. ojojoj, vilka speciella bilister man kan möta i trafiken. folk var helt vild där ute idag. de tränger sig före i rondellerna, håller ett avstånd på 2 cm, tutar och har sig.. ja.. ni hör ju! vilket fall som helst så strosade vi runt, hittade några julklappar och sen mötte vi upp min mamma och åt lunch nere i resturangerna på birsta city. därefter forsatte jakten.. vi har bara några julklappar kvar nu, men vi vet vad vi ska köpa så det blir lätt att hitta. sammanlagt är 16 julklappar köpta och inslagen så det känns skönt att bara ha några enstaka kvar.

ikväll ska vi till emil och bella!
blir trevligt det! :)

imorgon blir det plugg.. och måndag.. och tisdag..

Fotoprojekt hösten-08
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0