taxfree time!

Publicerat: 2008-08-04 Kl: 12:21:13 | I kategori: Allmänt

veckorna bara rullar iväg.... bara 17 dagar kvar tills vi åker till greece! taxfree katalogen har kommit så igår kväll hade vi taxfreekväll här hemma. det kommer bli sjukt mycket saker vid våra stolar på vägen hem. att en person ska köpa dryck  för drygt 4000 säger väl en hel del? de gör man rätt i, för man tjänar bra mycket på att handla sånt på taxfree!! jag och pontus har inte beställt något än, vi tänkte beställa ikväll! :) toppen att det är ta 4 betala för 3. jag tänkte köpa nån parfym då min bästa Laura börjar ta slut(som jag köpte i juni). Sen ska jag också beställa en Lancome Hypnose mascara! sen vet jag inte vad jag ska köpa mer.. vi får se ikväll! :) igår efter att vi hade suttit och kollat på taxfreen vid halv tio tog jag och isabelle en promenad i regnet medan grabbarna såg film. vi har börjat kommit igång med promisarna igen och det känns skönt! Promenader i stekande sol är ingen hitt direkt! så nu när sommaren är över kan vi börja igen!

nu ska jag ta en promis ner till stan,
ska lukta på några parfymer som jag funderar på att införskaffa mig på taxfree
sen ska jag hem igen och börja med maten.
ikväll ska vi till mormor och morfar och hämta en röding som morfar fiskat till oss!

får skriva ett roligare inlägg någon annan dag... för det här inlägget var inget att hurra för!
byebye


bilder från förra helgen!

Kommentarer
Postat av: mamma

lyllos, jag vill oxå ha en röding :-)

2008-08-04 @ 16:02:17
Postat av: Johanna

Låter härligt.. Vi får ta och ses någon dag, kanske ta en prommis!? ;P

2008-08-04 @ 20:57:46
URL: http://jopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0