härnösand

Publicerat: 2008-08-07 Kl: 00:14:15 | I kategori: Allmänt

nu har jag och p haft två lediga dagar tillsammans! jag är väldigt tacksam för att jag har ett otroligt bra schema! jag jobbar långa pass men är ledig mycket! :) jag tycker det är bra för man längtar till jobbet då man ska jobba! :) jag tycker synd om dem som har de vanliga arbetstiderna, dvs 7-16 fem dagar i veckan! Hua! :P

igår var vi i stugan och höll på med lite allt möjligt. jag och P,s farmor plockade en massa blåbär så nu tänkte jag använda dem till något bak framöver! vi vart bara där över dagen och igår kväll tog vi det bara lungt, var ute och åkte lite och så. idag åkte jag och p upp till härnösand vid tolvtiden, där strosade vi omkring på gatorna, åt en lunch och solade i det fina vädret. vilken otrolig mysig stad härnösand är!! vi tog även en tripp till dollarstore, där fyndade jag en massa saker till lägenheten för 700! inget att dekorera i lägenheten utan sånt där som är bra och ha.. :P efter att vi hade varit i härnösand besökte vi våra föräldrar. och på kvällskvisten hoppade jag in och jobbade två timmar på jobbet medan P var och fiskade. därefter blev det en lugn hemmakväll! :)

imorgon ska det tvättas! :) jag är kanske sjuk, men jag tycker om att tvätta! men det är värre med strykningen kan jag säga..... men den uppgiften brukar jag ge bort....... ;)
jag jobbar natt imorgon och då brukar jag kunna få mycket gjort under dagen så vi får se vad jag hinner med! :)

nu ska jag sova så jag kommer upp till tvättiden klockan sju! men de brukar sluta med att jag snozar till typ nio eller nått...

jag läääängtar bort..
..till grekland!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gå in på länken, har du tur kan du vinna presentkort från Kicks;P



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=5757

2008-08-07 @ 10:58:14
URL: http://jopa.blogg.se/
Postat av: stina

vad flitig du är! du är sååå välkommen hit och vara flitig om du får lust ;P där den där bilden är tagen har jag varit =) underbart med grekland. tur de är nära nu :) ses i helgen!

2008-08-07 @ 12:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0