0 planering

Publicerat: 2008-08-18 Kl: 13:20:50 | I kategori: Allmänt
nu har jag fått min första riktiga långledighet. jobbade sista passet igår så nu är jag ledig i 12 dagar! :) igår fick vi besök av isabelle och emil på kvällskvisten så då blev det gino för hela slanten! supermumsigt!

idag är det 0 planering!
det är massvis med saker som ska göras antingen idag, imorgon eller på onsdag, bland annat

tvätta kläder
beställa böcker
träffa bella
hämta den andra resväskan
hämta mina nya glasögon
växla pengar

nä nu måste jag få ordning på det här. pontus ska iväg och fiska ikväll så nu är det planering som gäller!
imorgon ska jag träffa tjejerna och det ska bli jätte kul!
sen blir det att packa både imorgonkväll och dagen på onsdag!
sen på kvällskvisten drar vi söderut, mot arlanda.. och vidare till kreeeeeeeeeeta!

det ska bli underbaaaart!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha så kul på semestern nu.. Njut!! =D Kram

2008-08-20 @ 11:38:29
URL: http://jopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0