utflykt

Publicerat: 2008-04-26 Kl: 09:18:17 | I kategori: Allmänt
idag är jag uppe med tuppen!
imorse åkte pontus på borta match i piteå så idag tänkte jag umgås med min familj.
jag tänkte följa med mamma, linnea och maximilian upp till norraberget och kolla på djur (om de finns några) och leka lite, en sväng på stan kan det också bli. vädret är underbart även idag i sundsvall!

ikväll tänkte jag bara ta det lungt här hemma.
göra mig någon god mat och kolla på lite resor! :) och förstås invänta p som kommer hem inatt. något i den stilen kommer det formodligen bli! :)

nu ska jag dammsuga, göra mig klar och äta frukost innan jag ska ta mig upp till berget med bilen.

image1087image1088
image1091
Maximilian i kläder som Pontus köpte vid födseln! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0