massa plugg

Publicerat: 2008-04-07 Kl: 19:05:00 | I kategori: Allmänt




nu är det fruktansvärt mycket i skolan. jag är den som inte brukar känna att jag inte hinner med men nu hinner jag  verkligen inte med. jag är livrädd för att hamna efter i skolan för då får man sitta på helgerna och det försöker jag att undvika.. den här veckan är det mycket som ska vara gjort så den här veckan blir det att sitta varje kväll..

just nu sitter jag och försöker få ihop en text om boken jag nyligen läst ut, det är flera ämnen som måste vävas in i texten. Psykiatri, social och omsorg och omvårdnad. Boken jag läst heter Bakom stängda dörrar och är HEMSK!.. nu ska jag forsätta så jag får klart det här ikväll.. eller imorgon!

sen börjar jag känna mig lite hängig. frysen och 37,5 i feber. jag hoppas jag inte blir dålig men det blir jag nog inte.. :)



image1079

Kommentarer
Postat av: ewezi

Ja det är skit mycket i skolan nu :/

2008-04-07 @ 19:11:00
Postat av: AGAINST HUMAN TRAFFICKING

1,2 miljoner människor beräknas falla offer för Human Trafficking, varje år.
De kidnappas, Misshandlas och tvingas in i prostitution, för att sedan Våldtas...
- Gång, på Gång, På Gång

Hjälp till att stoppa Human Trafficking Genom att sprida information om detta!

http://www.edu.nacka.se/Therese.berg/

2008-04-07 @ 19:14:37
URL: http://Royalblue.blogg.se
Postat av: Andréa

hej, jag är johannas lillasyster :)

2008-04-08 @ 19:39:53
URL: http://hulabula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0