huvudvärk

Publicerat: 2008-04-01 Kl: 12:33:21 | I kategori: Allmänt

nu funkar det att uppdatera bloggen igen så nu tänkte jag skriva lite om de senaste dagarna för er som vill veta vad jag/vi gjort..

lördag: birsta med johanna och glenn o umgicks på kvällen
söndag: sovmorgon, arbetspass från söndag till måndag morgon
måndag: slutade 08.00 på jobbet, tog bussen till skolan och var där i 5h, pluggade en massa hemma, var på besök i timrå och kollade på hockeyn på kvällskvisten.

och idag har jag inte gjort så mycket.. skjusade p till jobbet halv sju imorse, åkte till tandläkaren och påvägen hem stannade jag och handlade en massa mat! Nu ska jag lägga mig i soffan en stund och hoppas på att huvudvärken går över! ikväll måste jag plugga inför olyckan som ska vara på midlanda imorgon. prioriteringar osv..

fick studentmössorna igår! nu är det verkligen inte långt kvar..och studentresorna går ner i pris hela tiden! suuuper bra tycker vi i klassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0