glad!!

Publicerat: 2008-04-10 Kl: 17:07:08 | I kategori: Allmänt
alla har pratat om restskatt osv den här veckan.. och jag varit orolig för restskatt men det behöver jag inte vara längre..

jag får tillbaka mer än 13000 från skatteverket i sommar!
en långresa runt jul skulle verkligen inte sitta fel.
jag är överlycklig!

igår gjorde jag ifrån mig all plugg så idag har jag ingenting jag behöver göra. allt är klart!
tänkte lägga mig ner i soffan ikväll medan p har träning och se tre avsnitt av sjukhuset som jag laddat ner. men först tänkte jag stryka tvätten och torka golven.

ihelgen jobbar jag.
jobbar imorgonkväll, lördag 8-21 och söndag 8-18!
det ska bli väldigt roligt! :)

Kommentarer
Postat av: Annsingen

13000??? Men gud så kul! :)))) Grattis!!! Eller nåt! ;)KLART ni ska göra en resa! Det är ni värd efter allt slit!
KRAM!

2008-04-11 @ 09:48:24
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Klart dom ska med:))

2008-04-13 @ 10:04:09
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0